نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

تجربه

حتی عوامل منفی هم باعث کسب تجربه میشه  

تجربه ای برای رسیدن به مقصود  

مثل یه دعوا  

چشمامو وا کردم

نظرات 8 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:27

سلام اقا میثم :

خوب بله عوامل منفی باعث میشه یا ادم به کلی تا یه چند وقتی از یه کاری منع بشه و دیگه تمایلی به اون کار نداشته اشه .

یا اینکه کلا بدش بیاد در هرصورت یه خوبیای پنهانی داره که شاید خودت بدونی .

سال نو رو تبریک گفتم بهت ؟ ؟

سال نومبارک عزیزم .

در جواب سوالی که تو مطلب پیش ازم پرسیدی نمیدونم هنوز فکرمو متمرکزه این قضیه نکردم .

فدات .

جرم شناس/الناز جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:51 http://justiceways.blogfa.com

به جاش انرژی منفی و پیامد هاش همراه با تجربه اش تا مدت ها همراه آدمی می مونه

جرم شناس/الناز جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:56

اخر چی شد شرلوک هلمزین یا واتسون
واقعا عجیبه من بسیار کم پیش میاد با اون یکی وبلاگم کامنت بذارماااا
نکنه خودم نبودم شایدم ضمیر ناخودآگاهم کامنت گذاشت

رویا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:46

هه هه هه سلام خوبی اقا میثم ؟

البته ........

. چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:17

مهدی هومن جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://shereparsi.persianblog.ir

هر تجربه ای با گذشت زمان خوشایند میشه حتی تجربه های بد

roya جمعه 25 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 16:52 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام خوبی ای بابا چرا نمی اپی پسر . ازدواج گردی تنبل شدی وقتای مجردیت بیشتر پست میزاشتیا از من یاد بگیر حداقل سالی یه بار رو میزارم والا
در مورد مطلبت هم باید یه بار دیگه با دقت بخونمش اخه سرسرکی خوندمش خخخخ

همون بالایی جمعه 25 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 16:59 http://www.7rozane.blogfa.com

در اینکه عوامل منفی باعث کسب تجربه میشن شکی نیست .
ولی خیلی بده که به قول معروف ادم از یه سوراخه زنبور دوسه بار گزیده بشه
من دیگه خودم تصمیم گرفتم که حواسمو جمع تر کنم و از تجربیاتم استفاده کنم چون واقعا این موضوع برام خیلی پیش میومد که تا وسط راه میرفتم و یه دفعه برمیگشتم .
فدات سر بزن اگر زنده ای هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد