نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

فکر نو

توانایی

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28

به به به چه مطلب جامع و کاملی گفتی خسته نباشی واقعا .

دامون سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:36

ای درود بر شماها که هنوز از رو نرفتید و قرص و محکم سرجاتونید و می نویسید :))
هیچ وقت فکرش را نمیکردم ستاره آبی که خودم ساختم اینقدر پرفروغ از آب دربیاد!!!
یادته شاهین اولین پست آنیتیا رو؟ اون جمله معروف کالجی؟ باور میکنی اگه بگم که فراموشش کردم؟! خداییش اما جمله خوبی بود.

همون قبلی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:40

اصولا کلا یادته آنیتیا رو؟
همونی که سلاخیش کردید
اما چه باک! روحهای سرگردان اشباح سلاخی شده هیچ وقت محل وقوع جنایت را ترک نمی کنند :))

شاهین :
میدونی که یه اصلی هست که میگه انرژی هیچ وقت از بین نمیره . اگه تو جیب هات رو خوب بگردی سلاخ انیتیا رو پیدا میکنی ....
من هنوز هم با انیتیا زندگی میکنم . شب و روز . شاید باور نکنی ولی اون همراه همیشگی من تو گشت و گزار های تجربیات منه ...
اما این باعث نمیشه عشقی که به دامون دارم از بین بره .
با عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد