نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

رویا(چهار)

شرمنده یه چند روزی نبودم... 

 

ما از جهان شناخت کمی داریم.از اتفاقاتی که رخ میده و دلیل موجهی نداره.چیزی که در موردش در فکر ما مطلبی نوشته نشده،در مغز ما ثبت نشده. 

 

رویاهای ما قسمتی از یک دنیای ناشناخته هست.چیزی که من بهش میگم دنیای درون.بخاطر اینکه برای هر فردی جداگانه وجود داره و رویای هرکسی با دیگری فرق داره.(استثنا هم وجود داره).در رویا مرز مادی که در جهان پیرامونمون هست وجود نداره.هر چیزی یا فکری بسرعت شکل مادی بخودش می گیره.فقط شکل مادی.زمان انگار که وجود نداره.احساسی از گذشت زمان داریم که معمولا اشتباه هست. 

 

در حقیقت رویا پل ارتباطی جهان درون ماست.ما بارها و بارها به درون ناشناخته ها قدم میگذاریم و همه اینها در خاطرمون نمیمونه.شاید کسایی این را ساخته و پرداخته مغز انسان میدونن.ولی آیا با دلایلی که قبلا هم اشاره کردم،مثل پیش بینی آینده،واقعا مغز کوچک انسان قادر هست چنین مسائل پیچیده ای را خودش به تنهایی و فقط با تحلیل تجربیات و مسائل روزمره حل کنه و پیش بینی برای آینده ارائه بده؟ این مرکز افکار انسانها چه منابعی برای حل معادلات داره بجز جهان دور و برش یا اتفاقاتی که در طی سالها بوجود میاد؟  

 

چقدر راجب جهان درونمون میدونیم؟ بیشتر میگم.

نظرات 2 + ارسال نظر
رحیم یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:35 http://dlallall.mihanblog.com

سلام
خسته نباشی وبلاگ خوبی داری
یک پیشنهاد برات دارم می تونی از وبلاگت کسب در امد کنی و برای هر کلیک ۸۰۰ ریال پول می گیری بهتره امتحانش کنی چون از همه سیستم ها قیمتش بالاست و مطمئنه منکه ازش راضیم
http://93.org/43
با تشکر

رهگذر یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:48

سلام میثم عزیز.
خوشحالم که اینجا حسابی جا افتادی و از نوشته هات واقعا لذت میبرم.
برات بهترین ها رو آرزو دارم.
برکت.

ممنون.خوشحالم سر میزنی.خواهشا فقط نخون.نظرم بده.

بیشتر بیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد