نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

کلام استاد ....

مرکز قلب 

دیگر لازم است هرگونه تمایل به شکوه و شکایت از شرایط


موجود را از رفتار خود بزدایی چون فقط خودت هستی که قادری


شرایط را به میل خودت دگرگون سازی .


تلاشهایت را در جهت تحقق این امر به کار گیر که هم مقدورات


ذهنی و هم منابع الهی خود را تحت فرمان داشته باشی .



در این باور اصرار بورز که استاد درون همیشه با تو است .



من همیشه با تو هستم 




نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی هومن چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:58 http://www.shereparsi.persianblog.ir

درود به تو
موافقم با شما کاملاً

ممنون که نظر دادی

دختربهار شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:37

تنها عشق حقیقت دارد

خلوت دل یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 http://khalvated.blogsky.com

مور از سلیمان پرسید:

دانی که چرا خداوند باد را مسخر تو گردانید ؟

سلیمان گفت :آری ،تا مطیع فرمان و تخت روان من باشد

مورگفت : نی چنین نیست ،بلکه ؛آن است تا بدانی که تو را از ملک عالم جز باد در دست نیست ،

( درآید و نپاید و برود )!

دوست من در حقیقت انرژی از بین نمی رود از شکلی به شکل دیگر تبدیل میشه
این یه قانون ساده فیزیک هست که در موارد معنوی هم مصداق داره

منتها کسی که داره ازش بهره میبره باید بلد باشه که در هر شکلی ازش استفاده کنه


ممنون از نظرت

مهراب سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:20 http://mehrab.blogsky.com

سلام شاهین جان خوبی دوست من

به نظر شما در مورد اشعاری از مولانا نیازمندم

متشکرم

سلام عزیزم یه سری زدم
دریافتم رو هم گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد